środa, 18 grudnia 2013

,,Uwikłanie"

www.filmweb.pl
,,Co musiałoby się wydarzyć, żeby w zwyczajnym człowieku obudzić zabójcę? 
Czy w pół-hipnotycznym transie można zabić i następnego dnia o tym nie pamiętać? Skoro jest ofiara, to gdzieś musi też być sprawca zbrodni. W ekranizacji bestsellerowego kryminału Zygmunta Miłoszewskiego tropem sprytnego mordercy podąża cyniczny komisarz Smolar (Marek Bukowski) i nieustępliwa prokurator Agata Szacka (Maja Ostaszewska
). Duet jaki tworzą jest mieszanką wybuchową nie tylko ze względu na ich temperamenty, ale również z powodu łączącego ich w przeszłości romansu. Prokurator Szacka, prowadząc najtrudniejsze w swojej karierze śledztwo, dotknie historii, o których od lat krążą legendy, ale nikt nie spodziewał się, że mogą okazać się prawdą. "


www.filmweb.pl

www.students.pl 

Muszę przyznać, że jest to jeden z nielicznych polskich filmów, które podobają mi się. Niestety, jak wiadomo, nasz kraj nie szczyci się dobrymi filmami, oczywiście obecnie. Dawniej były produkowane lepsze filmy, ale teraz to ... lepiej nie wypowiadać się na ten temat. 
Natomiast film ,,Uwikłanie" pozytywnie mnie zaskoczył. Jest to ekranizacja kryminału Zygmunta Miłoszewskiego, którego nie przeczytałam. Sądzę, że w najbliższym czasie nie przeczytam, gdyż mam w planach inne książki, ale również dlatego, iż ekranizacja i pierwowzór książkowy bardzo się różnią. 
Film mi się spodobał dlatego nie chcę oceniać czy książka czy film jest lepszy. 
Ciekawa zagadka kryminalna, która dla miłośnika i pasjonata kryminałów wcale nie jest trudna do rozwiązania. Natomiast ja lubię mieć na koniec niespodziankę dlatego dokładnie nie rozmyślam nad rozwiązaniem. Głównymi bohaterami są jak widać na załączonym zdjęciu: Maja Ostaszewska i Marek Bukowski. Są to znani polscy aktorzy, więc to na początku zachęca do zwrócenia uwagi na tę produkcję. Historia ciekawa, pełna zaskakujących momentów i sytuacji, w których potrafi przejść dreszczyk emocji. Przykładem takiej sytuacji jest moment, w którym główna bohaterka zostaje prawie potrącona przez samochód. Jest ona prokuratorem prowadzącym kryminalną sprawę wraz z policjantem. Między nimi dochodzi to wybuchu namiętności. 
Trudne mają chwile przed sobą główni bohaterowie, ale to oczywiście fikcja i widz może obejrzeć naprawdę dobry kryminał. 
Osobom, którzy zwróciwszy uwagę iż jest to polska produkcja tłumaczę, że najpierw powinno się sprawdzić film, a nie od razu oceniać czy jest dobry czy zły. Z początku nie miałam zamiaru oglądać go, ale jednak się skusiłam i nie żałuję .

uwiklanie.blog.onet.pl

Zachęcam do obejrzenia : )
Udostępnij:

1 komentarz:

  1. Widziałam ten film. Rzeczywiście jest wart obejrzenia. To jeden z nielicznych filmów polskich, które mogłabym polecić.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com