sobota, 28 grudnia 2013

Stosik 3



Tutaj znajdują się trzy książki. Pierwsza to otrzymany w prezencie ( bez okazji ) utwór Beaty Pawlikowskiej. Każdy kojarzy tą panią z podróżami po świecie. Druga to dzieło Harlana Cobena, a trzecia - Charlotte Brontë. Te dwie ostatnie zostały wypożyczone z biblioteki miejskiej.

1. ,,Planeta dobrych myśli" Beata Pawlikowska.

Zbiór mądrych myśli, zdań, które doskonale przemawiają do człowieka. Możemy znaleźć tam słowa przydatne do życia, ułatwiające je nam. Tę książkę czyta się szybko i z ciekawością. Aby ją przeczytać wystarczy jedno popołudnie, a później wracamy do niej i wracamy : )

2. ,,W głębi lasu" Harlan Coben.

Mistrzowski thriller trzymający w napięciu do samego końca. Jeśli zacznie się czytać to trudno się oderwać. 

3. ,,Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Brontë.

Cudowna opowieść o miłości pomimo niskich koneksji. 
Udostępnij:

9 komentarzy:

  1. Polecam powieść Charlotte Bronte. Jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję Cobena, bo nie czytałam żadnej książki autora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Pawlikowską kompletnie nie mam ochoty, za to Cobena lubię, a na Bronte już od dawna ostrzę sobie pazurki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "W głębi lasu" czytałam dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak książka Pawlikowskiej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobała : ) Niedługo pojawi się o niej pościk : D

      Usuń
  6. Oki to czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co na Twoim blogu nie ma zakładki by móc Cię obserwować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś już pokombinowałam i chyba już można : ) Cieszę się, że podoba Ci się mój blog :D Pozdrawiam : )

      Usuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com