środa, 25 grudnia 2013

Przybył Mikołaj...



Mikołaj w tym roku również się spisał. Przyniósł mi cudowne perełki, które ciekawie się zapowiadają. Z przyjemnością będę oczekiwała wolnego czasu, gdy będę mogła zagłębić się w lekturze. Obecnie mam inne plany czytelnicze, dlatego powyższe muszę troszkę poczekać na swoją kolej. 
A teraz przedstawię tytuły książkowych prezencików. 
1) ,,Powrót nauczyciela tańca" Henning Mankell.
2) ,,Pewnego dnia" Emily Giffin.
3) ,,Perfekcjonistka" Iwona Sobolewska.
4) ,,Nie mów nic, kocham cię" Mhairi McFarlane. 
5) ,,Szukając Noel" Richard Paul Evans.

Umieściłam te książki w zakładce Literackie marzenia i tam również znajdują się bezpośrednie odniesienia do strony internetowej, gdzie znajdują się opinie czytelników. Obecnie nie mam zdania na temat tych książek, bo ich nie czytałam, ale na pewno jak przeczytam to podzielę się z Wami moimi wrażeniami z lektury.

Pozdrawiam serdecznie i ciekawa jestem, czy pod Waszymi choinkami także znaleźliście dzieła literackie : )



Udostępnij:

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna choineczka, a stosik cieszy oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no, co za prezenty! Z chęcią zagarnęłabym Evansa i Griffin :) Ja swoje cudeńko od Mikołaja już zaczęłam czytać (ach, te pół roku czekania...). A jaka duża choinka! U mnie w domu są dwie i może gdyby je postawić jedna na drugiej to by taka choineczka jak Twoja wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka :) Gratuluję prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych książek, jeszcze nie czytałam, ale jestem pewna, że dostarczą wielu wzruszeń:) Uwielbiam to uczucie, gdy pod drzewkiem, po Wigilii znajduję ukochane książki:) Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com