piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki !





Zawsze czekam na ten dzień z niecierpliwością, gdyż uwielbiam tradycję związaną z drobnymi podarunkami. Z przyjemnością budzę się rano z uczuciem, że jak podejdę do swojego bucika to znajdę w nim coś ciekawego. Bardzo lubię dostawać prezenty, ale również kupować je dla kogoś. Podoba mi się spacerowanie po sklepach i szukanie upominków, które sprawią radość moim bliskim. Często w takim okresie zachodzę do księgarni, aby kupić książkę swojej mamie. W tym roku kupiłam książkę ,,Sklepik z Niespodzianką. Lidka" Katarzyny Michalak. Dopiero gdy wróciłam do domu z księgarni zorientowałam się, że kupiłam ostatnią część zamiast pierwszej. Mam nadzieje, że nie ma to większego znaczenia. No trudno. Na gwiazdkę planuję kupić trylogię Pauliny Simmons. Mam nadzieję, że znajdę ją w moim miasteczku ; )





Mam nadzieje, że Wasz dzisiejszy Mikołaj był bogaty : )

Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com