czwartek, 19 grudnia 2013

,,Noc w bibliotece" A.Christie.

Noc w bibliotece - Agatha Christie
www.lubimyczytac.pl

,, W rezydencji państwa Bantrych zostają znalezione zwłoki młodej dziewczyny. Nikt nie wie, kim ona jest ani jakim cudem trafiła do Gossinghton Hall, ale mieszkańcy St. Mary Mead kierują swoje podejrzenia na pułkownika Bantry'ego. Dolly Bantry, oburzona zarzutami pod adresem męża, o pomoc w rozwiązaniu zagadki prosi przyjaciółkę, Jane Marple. Tymczasem na policji zjawia się kobieta, która rozpoznaje ofiarę jako swoją kuzynkę, Ruby Keene, tancerkę z hotelu Majestic. Jane Marple i Dolly Bantry wyruszają w drogę, aby rozwiązać tajemnicę śmierci dziewczyny. Okazuje się, że w hotelu Majestic przebywa rodzina Jeffersonów, z którymi Ruby zdołała się zaprzyjaźnić. Głowa rodziny, starszy i schorowany pan Jefferson jest tak zafascynowany młodą przyjaciółką, że postanowił przepisać jej cały swój majątek, wydziedziczając rodzinę. 

Czy właśnie to było motywem zbrodni?''

www.we-dwoje.pl

Książka dawno już przeze mnie przeczytana. Bardzo mi się podobała pochłonęła mnie swoją fabułą całkowicie. Czytałam ją w piękne letnie popołudnie i cieszyłam się, że nie muszę uciekać do innych zajęć. Byłam tylko ja i książka. Nawet nie zauważyłam kiedy ją przeczytałam. Czyta się lekko i z przyjemnością. Ciekawa zagadka kryminalna rozwiązywana przez niezawodną Pannę Marple. Jak już wiadomo, uwielbiam tę staruszkę i jej sposób rozwiązywania zagadek. 
Zostaje znaleziona martwa kobieta w posiadłości znajomych Panny Marple. Nikt nie zna danej panienki i nie wie w jaki sposób znalazła się tam. Gospodarz bardzo przeżywa daną sytuację, gdyż jak to w małym miasteczku, jest obiektem plotek. W tym przypadku nie można dodać jakiejkolwiek pikanterii. Jest on po prostu spokojnym i niewinnym człowiekiem, który nie radzi sobie z zaistniałą sytuacją. Natomiast jego żona wraz z Panną Marple wyjeżdżają, aby poznać otoczenie tej panienki ( okazuje się, że jest ona tancerką w hotelu ) i rozwiązać zagadkę jej morderstwa. Dana zagadka wcale nie jest łatwa do rozwiązania, a na jaw wychodzą skomplikowane fakty...

Polecam !





Udostępnij:

1 komentarz:

  1. Skoro polecasz :) oglądałam film, jednak książka nie wpadła jeszcze w moje ręce, a jak widać szkoda :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com