niedziela, 15 grudnia 2013

Stosik 2




Kolejny stosik z książkami. Pierwszą książkę zakupiłam w trakcie pobytu nad morzem, a drugą wypożyczyłam z biblioteki. Pokrótce napiszę o czym są dane utwory. 

1. ,,Kartki z białego zeszytu" Sonia Raduńska.

Zbiór felietonów autorki, z którą mam pierwszy raz styczność. Nigdy nie słyszałam o jej istnieniu, a tu niespodzianka. Kupiłam tę książkę, bo zainteresowały mnie informacje napisane na odwrocie, ale również to na jaką twórczość zwraca uwagę. Aby nie być gołosłowna zacytuję fragment zamieszczony na tylnej okładce. 

,, Kartki z białego zeszytu to dziennik intymny dojrzałej kobiety. Dorosłe dzieci opuściły już dom, bohaterce nie doskwiera jednak samotność odnajduje w niej siłę inspirującą. Cieszy się darami dnia codziennego, próbując w zwyczajności odnaleźć sens i smak. Wsłuchuje się w mądrość Kapuścińskiego, Merona, Dalajlamy, Agathy Christie, Pippi Langstrump. Pielęgnuje uważność, harmonię, akceptację siebie i świata. Szczęśliwie chce się z nami tym podzielić."

2. ,,Merde ! rok w Paryżu" Stephen Clarke. 

Stephen Clark utworzył kilka książek o Francuzach. Najlepiej utwory tego autora przedstawiła Dorota Welmann.



strona za stroną
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com