sobota, 7 grudnia 2013

,,Szczęście na cały rok" Phil Bosmans.


A oto malutka, ale gruba książeczka znaleziona w buciku : )

Jest to zbiór mądrych myśli, które zebrał belgijski duchowny. Przyznam się, że nie słyszałam o nim. Dopiero teraz odkryłam jego mądrości. Ta książeczka jest przepełniona cudownymi myślami, które wpierają na duchu. Nie przeczytałam wszystkich mądrości, gdyż zaplanowałam sobie, że będę codziennie czytała po jednym. Na każdy dzień jest inna mądra myśl. Dlatego też, codziennie będę rozpoczynała dzień z mądrością księdza Phila. 
A oto myśl na dziś:

,,Kochaj ludzi takimi, jacy są.
Innych nie znajdziesz."

Naprawdę zachęcam do lektury tej cudownej książeczki. Nie będziecie żałować. 
Nie jest droga ( sprawdziłam, hihi ), a warta poczytania i delektowania się pięknymi słowami : )

Coś o autorze !


Phil Bosmans - flamandzki ( belgijski ) pisarz oraz kapłan katolicki. Zakonnik ze Zgromadzenia Misjonarzy z Montfort mieszkał w klasztorze w Kontich pod Antwerpią. Autor wielu poczytnych wierszy i aforyzmów dotyczących cierpienia, samotności i odczuwania. 
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com