1) ,,Płomień Crossa" Sylvia Day.
2) ,,Igrzyska śmierci" Suzanne Collins.
3) ,,Ostateczny cel" Alex Kava.
czerwiec
4) ,,Krótka piłka" Harlan Coben.
5) ,,Na gorącym uczynku" Harlan Coben.
6) ,,Zaginiona" Harlan Coben.
7) ,,Mroczny trop" Alex Kava.
lipiec
8) ,,Kolekcjoner" Alex Kava.
9) ,,Elita zabójców" Lee Child.
10) ,,Ludzie wolą tonąć w morzu" Leore Dayan.
11) ,,Dla Ciebie wszystko" Nicholas Sparks.
sierpień
12) ,,Klinika śmierci" Harlan Coben.
13) ,,Śladem zbrodni" Tess Gerritsen.
14) ,,Chemia śmierci" Simon Beckett.
wrzesień
15) ,,Jednym strzałem" Lee Child.
16) ,,Ostatni szczegół" Harlan Coben.
17) ,,Niewinny" David Baldacci.
Autor zbiorowy - "Poezja miłosna"
-
*Tytuł:* *Poezja miłosna*
*Wydawnictwo:* Zysk i S-ka [współpraca reklamowa]
*Data wydania: *6 lutego 2024
*Liczba stron:* 200
*Ocena: *8,5/10
*Opis:*
*Mił...
2 godziny temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >