niedziela, 9 sierpnia 2015

,,Klinika śmierci" H. Coben


Tytuł: ,,Klinika śmierci".
Tytuł oryginału: ,,Miracle cure"
Autor: Harlan Coben.
Liczba stron: 511.
Wydawnictwo: ,,Albatros".

Zaczytuję się książkami Cobena od dłuższego czasu. Bez zastanawiania się sięgam po kolejne pozycje. Tym razem w moje dłonie wpadła ,,Klinika śmierci".

Sara Lowell i Michael Silverman tworzą szczęśliwą parę. Ona - dziennikarka. On - koszykarz. Pewnego dnia okazuje się, że Michael ma AIDS. Leczenia podejmuje się ich bliski przyjaciel - dr Harvey Riker, który prowadzi długoletnie badania nad odpowiednim lekiem na tę chorobę. Riker zwierza się Sarze, że jego klinika jest bliska wynalezienia leku. Natomiast brakuje odpowiednich środków finansowych na dalsze badania. Niestety wspólnik Rikera zostaje zamordowany. Niektórzy pacjenci kliniki giną. Dlaczego tak się dzieje ? Wiele osób sprzeciwia się działalności kliniki. Uważają, że pieniądze powinny być przekazywane na inny szczytny cel. Sprawę próbuje rozwiązać młody policjant, Max Bernstein. Nikt nie jest bezpieczny, gdyż morderca nie poprzestaje na jednym zabójstwie. 

Coben pisze świetne książki, które zaciekawiają od samego początku. Akcja toczy się wartko i nie ma chwili nudy. Pozwala na wspólne rozwiązywanie zagadki. Prowadzi czytelnika poprzez różne tropy i zaskakuje zakończeniem. Tym razem udało mi się rozwiązać zagadkę, ale miałam pewną lukę w teorii. Teraz biorę się za inną książkę, ale niedługo znów powrócę do Cobena. To mój ulubiony pisarz :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Udostępnij:

6 komentarzy:

  1. nie martwisz się co ty będziesz czytać jak przeczytasz wszystko Cobena? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm dobre pytanie :) Jak przeczytam wszystkie jego książki to będę miała problem :) Może podobnie polubię pozycje innego autora/autorki :)

      Usuń
  2. Jak przeczytasz wszystko Cobena to polecam kryminały Olgi Rudnickiej jeśli nie czytałaś.

    "Klinikę śmierci" czytałam i posiadam, ale mnie nie zaciekawiła. Tego autora lepszy według mnie był "Najczarniejszy strach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam :) Może nawet wcześniej się skuszę :) ,,Najczarniejszy strach" czytałam i mi się podobała ta książka :) Jak wszystko Cobena ;)

      Usuń
  3. Coben zawsze mnie zaskakuje. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com