wtorek, 11 października 2016

3 latka bloga :D


Znalezione obrazy dla zapytania urodziny

Dziś mija 3 lata od kiedy postanowiłam rozpocząć prowadzenie bloga o książkach. Z początku miałam dzielić się swoimi przemyśleniami dotyczącymi różnego rodzaju powieści, ale pomyślałam, że oglądam również filmy, więc czemu nie. Tak więc powstał ten blog. Praktycznie przypadkiem, pod wpływem chwilowego impulsu. Dotrwałam do dziś. Wielokrotnie go zaniedbywałam przez codzienne obowiązki, ale jestem. Jak długo to potrwa? Tego to nie wiem. Chciałabym jak najdłużej. Cieszę się, że z Wami jestem :)

Udostępnij:

2 komentarze:

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com