Cześć :) Postanowiłam wypisać filmy, które miałam przyjemność obejrzeć. Jeśli macie ochotę poznać moje zdanie na ich temat to zapraszam do kliknięcia w tytuł filmu :)
1) ,,Facet (nie)potrzebny od zaraz"
2) ,,Duma i uprzedzenie"
3) ,,Step up 2"
4) ,,Masz wiadomość"
5) ,,Miłość bez końca"
6) ,,Nowszy model"
7) ,,Prawo zemsty"
8) ,,Bez mojej zgody"
9) ,,Naga prawda o miłości"
10) ,,Weekend"
11) ,,Idealny facet"
12) ,,Czas na miłość"
13) ,,Połów szczęścia w Jemenie"
14) ,,Mamma mia"
15),,Życie od kuchni"
16) ,,Zaginiona walentynka"
17),,Cała ona"
18) ,,Z ust do ust"
19),,Tak to się teraz robi"
20) ,,Zamki na lodzie"
21) ,,Pamiętnik"
22) ,,Dlaczego nie"
23) ,,Trzy metry nad niebem"
24) ,,Tylko Ciebie Chcę"
25) ,,Narzeczony mimo woli"
26) ,,Bezpieczna przystań"
27) ,,Ostatnia piosenka"
28) ,,Uwikłanie"
29) ,,Służące"
30) ,,Holiday"
Victoria Mas - "Cud"
-
*Autor: *Victoria Mas
*Tłumaczenie: *Bożena Sęk
*Tytuł: Cud*
*Wydawnictwo:* MOVA [współpraca reklamowa]
*Data wydania: *7 lutego 2024
*Liczba stron: *208
*O...
6 godzin temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >