sobota, 25 stycznia 2014

,,Życie od kuchni"

www.filmweb.pl
,,Życie szefowej kuchni w popularnej restauracji zmienia się radykalnie, gdy zostaje prawnym opiekunem swojej siostrzenicy."
www.google.pl
Szefowa kuchni ma poukładane życie. Pewnego dnia dowiaduje się o śmierci swojej siostry. Ma zaopiekować się swoją siostrzenicą. Trudno jej poukładać swoje życie. Czasem zabiera swoją siostrzenicę do restauracji, w której pracuje. Właścicielka restauracji zatrudnia drugiego szefa kuchni, bo uważa, że ona nie daje już sobie rady z zaistniałą sytuacją. Kate nie żyje w zdrowych relacjach z Nickiem. Później ich relacje ocieplają się. Kate zaprzyjaźnia się z Nickiem i swoją siostrzenicą. Nick z małą dziewczynką, a ona z nim. Między Kate a Nickiem rodzi się uczucie ; )

Udostępnij:

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny film, podobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że gra tu aktorka, która wcieliła się w Annę w "Bez mojej zgody" :) O "Życiu od kuchni" słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji obejrzeć. Coś czuję, że jest to taki przyjemny film na niedzielne popołudnie. Nie wiem czy uda mi się go zobaczyć w najbliższym czasie, ale myślę, że prędzej czy później, trafię na tę produkcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny filmik. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com