1) ,,Feblik" Małgorzata Musierowicz.
2) ,,Ciało" Tess Gerritsen.
3) ,,Coś pożyczonego" Emily Giffin.
4) ,,Trzy siostry" Nora Roberts.
5) ,,Dziecioodporna" Emily Giffin.
6) ,,Człowiek nietoperz" Jo Nesbo
7) ,,Karaluchy" Jo Nesbo
8) ,,Obiecaj mi" Harlan Coben
9) ,,Zatrute pióro" Agatha Christie
10) ,,Cała nadzieja w Paryżu" Deborah McKinlay
11) ,,Ściśle tajne" Alex Kava
12) ,,Tylko nic nie mów, proszę" Elizabeth Adler
13) ,,Sześć lat później" Harlan Coben
14) ,,Wrócę po Ciebie" Guillaume Musso.
Victoria Mas - "Cud"
-
*Autor: *Victoria Mas
*Tłumaczenie: *Bożena Sęk
*Tytuł: Cud*
*Wydawnictwo:* MOVA [współpraca reklamowa]
*Data wydania: *7 lutego 2024
*Liczba stron: *208
*O...
6 godzin temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >