Witajcie !
Miesiąc lipiec dobiegł końca. Ładnie rozpoczął nam się sierpień. Wreszcie mogłam sobie poczytać i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Nie był to może zbyt owocny miesiąc, ale w porównaniu z tym ile czytałam w trakcie nauki to jest czym się pochwalić. A mianowicie...
Lipiec rozpoczęłam lekturą drugiej części przygód Joanny i Kordiana. ,,Zaginięcie" Remigiusza Mroza zaciekawiło mnie. Natomiast z pierwszej części byłam bardziej zadowolona. Nie zniechęcam się zbyt łatwo więc z pewnością niedługo rozpocznę lekturę trzeciej części przygód z Chyłką i Kordianem w roli głównej.
Później wyjechałam na wakacje do Grecji i zabrałam ze sobą książki Cobena. To mój ulubiony autor, więc wybór padł akurat na niego. Przeczytałam ,,Wszyscy mamy tajemnice". Ta książka wzbudziła we mnie silne emocje. Pod koniec lektury wzruszyłam się, co niezbyt często mi się zdarza. Pod koniec pobytu rozpoczęłam lekturę ,,Niewinnego", również tego samego autora. Jak zwykle byłam zadowolona. Całkiem niedawno przeczytałam ,,Granice szaleństwa" Alex Kavy, a recenzja pojawi się niebawem :)
Mam nadzieję, że następny miesiąc okaże się bardziej owocny.
Pozdrawiam
Cecily Sidgwick - "Panny bez posagu"
-
*Autor:* Cecily Sidegwick
*Tytuł: *Panny bez posagu
*Wydawnictwo:* MG
*Data wydania: *1 stycznia 2024
*Liczba stron:* 208
*Ocena: *9/10
*Opis:*
Narratork...
4 godziny temu
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >