sobota, 8 lutego 2014

,,Czas na miłość"

www.google.pl

Kończąc 21 lat Tim Lake odkrywa, że może podróżować w czasie. Postanawia więc uczynić świat lepszym, znajdując sobie dziewczynę. 


www.filmweb.pl
Przyjemna komedia romantyczna na zimowy wieczór. Ogląda się z przyjemnością. Muszę przyznać, że nie jestem bardzo zachwycona tą komedią, ale i tak mi się podobała. 
Ciepła komedia :) 
Podróżowanie w czasie jest efektem fantastycznym, ale psuje to aury filmy. A nawet powiem, że dodaje uroku. Dzięki temu ta komedia nie jest identyczna jak reszta komedii romantycznych.

Ciekawa komedia :)
Udostępnij:

4 komentarze:

  1. Nie znam tego! Jak to możliwe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki aktorce ("Pamiętnik") grającej główną bohaterkę z chęcią zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zobaczę, od jakiegoś czasu planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chcę obejrzeć:) widziałam chyba też książkę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com