piątek, 20 grudnia 2013

,,Ostatnia piosenka"

www.filmweb.pl
www.filmweb.pl
Ekranizacja powieści Nicholasa Sparksa o tym samym tytule. Oczywiście najpierw obejrzałam film, a dopiero później przeczytałam książkę. I tutaj szczerze powiem, że obie wersje mi się podobają. Oczywiście pierwowzór od ekranizacji różni się, to naturalne, ale nie mam zastrzeżeń. I film i książka mają coś w sobie. I tu i tu można się wzruszyć. 
Główną bohaterką jest zbuntowana Ronnie, która ma ogromny żal do ojca. Przyjeżdża do niego wraz z bratem. Natomiast traktuje go chłodno. Tylko Jonah traktuje swojego ojca z miłością i spędza z nim każdą chwilę. Ronnie spaceruje po okolicy, ale również interesuje się morskimi żółwiami, których gniazda znajdują się niedaleko domu. Poznaje pewnego chłopaka, Willa, z którym spędza dużo czasu i zakochuje się w nim. Z ojcem natomiast w dalszym ciągu nie potrafi się porozumieć. 

www.filmweb.pl


O czym dowie się Ronnie i jak zmieni się jej życie po tej informacji?
Czy Ronnie pogodzi się z ojcem?
Czy będzie z Willem?
Jak zakończy się historia?

Tego oczywiście Wam nie powiem, ale zachęcam do obejrzenia filmu i przeczytania książki. 
Warto !
Udostępnij:

4 komentarze:

  1. Film widziałam, chyba wszystkie ekranizacje powieści Sparksa są godne polecenia. A dopiero co zaczęlam książkę czytać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam : ) Książka jest cudowna, czekam z niecierpliwością na twoje wrażenia : >

      Usuń
  2. Film obejrzany, książka przeczytana i jak zwykle ryczałam i na filmie i na książce, ale baardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :D też płakałam. Nie da sie nie wzruszyć : )

      Usuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com