poniedziałek, 16 grudnia 2013

Troszkę zmian ;)


Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a ja zamiast skupić się przede wszystkim na nauce i sprzątaniu to myślę sobie nad moim kochanym blogiem. No i w ten oto sposób pomyślałam, że trochę tu wprowadzę urozmaicenia. 
Oczywiście skupiała będę się na tworzeniu postów o książkach i wszystkim co z nimi związane, ale również co jakiś czas będą pojawiały się posty o filmach. Ekranizacji książek, ale nie tylko. 
W swoim krótkim życiu obejrzałam dużo filmów, a więc potrafię ocenić czy film jest dobry czy nie. 
Dlatego zachęcam do odwiedzania mojego bloga i mam nadzieję, że będę mogła z Was zaciekawić i dzielić się z Wami opiniami dotyczącymi filmów. 

Pozdrawiam serdecznie : )
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com