czwartek, 29 maja 2014

Ranking stosika 6 i 7

Nadrabiam zaległości, bo nie utworzyłam rankingu do stosika 6 i 7. Jak wiadomo odrzuciłam kilka książek z nich. Tak więc połączę je razem.
Stosik 6 i Stosik 7

A oto ranking:

1) ,,Bez śladu" Harlan Coben. 
2) ,,Siódme niebo" James Patterson.
3) ,,Zwodniczy punkt" Dan Brown.
4) ,,Pamiętnik z przyszłości" Cecelia Ahern.
5) ,,Zachcianek" Katarzyna Michalak.
6)   ,,Czarna wdowa atakuje" Irena Matuszkiewicz.
7) ,,Dżuma w Breslau" Marek Krajewski. 
8) ,,Lektor" Bernhard Schlink.
9) ,,Wiśniowy klub książki" Ashton Lee.


Udostępnij:

4 komentarze:

  1. Mam w planach "Lektora", w wakacje pewnie się za niego zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Harlana tak wysoko oceniasz.. Hmm..Ja jestem w trakcie czytania jednej z jego powieści i jest to moje pierwsze spotkanie z tym autorem, a czy udane? Tego jeszcze powiedzieć nie mogę. Za to Ahern i Michalak- pozycje tych pań z pewnością poznam w niedalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze ,,zachowaj spokój", a więc z niecierpliwością czekam na twoją recenzję. Mam nadzieję, że polubisz Cobena, bo ja go uwielbiam <3

      Usuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com