niedziela, 18 maja 2014

,,Tragedia w Marsdon Manor" i ,,Podwójny trop"

 

,,Tragedia w Marsdon Manor"

Właściciel małego pensjonatu w Marsdon wzywa Poirota, bo chce go prosić o pomoc w rozwiązaniu zagadki pewnego morderstwa. Detektyw dociera tam razem ze swoim przyjacielem, Hastingsem. Na miejscu okazuje się, że wspominane morderstwo to w rzeczywistości fikcja literacka, gdyż właściciel pisze kryminał. Potrzebuje wsparcia, gdyż pogubił się w akcji książki. Poirot jest niezadowolony. Ale jego zły humor nie trwa długo, gdyż dochodzi do prawdziwego morderstwa. Zostaje zamordowany właściciel pewnej posiadłości. 

,,Podwójny trop"

Inspektor Japp ma problem z rozwiązaniem zagadki dotyczącej złodziei klejnotów i prosi o pomoc Poirota. Ta sprawa jest najważniejsza w karierze detektywa, gdyż pozna tam piękną hrabinę Rossakoff, w której się zakocha. Pomimo rozproszonych myśli rozwiąże zagadkę. 

Udostępnij:

5 komentarzy:

  1. Wydaje mi się widziałam tylko jeden z przedstawionych przez Ciebie filmów - Podwójny trop. Drugi przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poirota nigdy specjalnie nie oglądałam, ale moja mama bardzo lubiła go swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie bym sobie obejrzała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na niedzielne, leniwe popołudnie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com