sobota, 24 maja 2014

Prasa i.....


Przegląd prasy i nie tylko. Nie czytam tylko książek, ale także zwracam uwagę na kolorowe gazetki. Sama kupuję często ,,Cogito" ( do maturki trzeba się ładnie przygotowywać ) i ,,Świat seriali". Lubię oglądać seriale i to prawie wyłącznie polskie. Czasem oglądam ,,m jak miłość", bo trochę znudził mi się ten serial. Ale jestem na bieżąco i wiem co się dzieje u bohaterów ,,emki". Oglądałam ,,lekarzy", ale straciłam wątek i oglądam zaległe odcinki w Internecie. ,,Prawo Agaty" bardzo lubię i oglądam prapremiery, bo nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z bohaterami. Oglądam jeszcze ,,na dobre i na złe", ,,ojca Mateusza", a czasem nawet ,,komisarza Alexa", ale ostatnio zaczął mnie denerwować ten serial. Za bardzo traktują psa jak człowieka i pokazują go w nieodpowiednim zwierciadle. Bardziej podobało mi się, gdy opiekował się Alexem, Jakub Wesołowski. Odcinki były ciekawsze, a sam aktor bardziej przystojny od Pawlickiego. Gdy uśmiercili poprzednika to bardzo płakałam. Tak tak płakałam, bo nie mogłam pogodzić się z tym. Ale co poradzić, nie każdy serial oddziałuje na mnie tak mocno, a więc wariatką nie jestem... chyba. Wracając do Pawlickiego to nie lubiłam tego aktora, bo widziałam go w filmie ,,Big love", który uważam za kompletne dno. Nie podobał mi się ten film, a wspomniany aktor nie miał tam ciekawej roli. Ostatnio oglądam brytyjski serial w każdą niedzielę ,,Vera" na ale kino. Zagadki kryminalne rozwiązuje już trochę starsza kobieta, a do pomocy ma zabójczo przystojnego detektywa. 
Dość o serialach. Wróćmy do ,,Cogito". Kupuję co dwa tygodnie i jest to moja pomoc w przygotowywaniu się do matury. Polecam. Dobrze, o tym nie będę się bardzo rozgadywać. Bardziej ciekawą gazetką jest ,,fanbook", o którym ostatnio jest/było bardzo głośno na Waszych blogach. Tak więc i ja się skusiłam. Gazetka napisana w przystępny sposób i już mnie zaciekawiła. Może nie tematem odchudzania, bo ja podobno powinnam przytyć, ale wymienionymi bestsellerami i kryminałami. Ale oczywiście nie zakreślam kręgu tylko do tych tematów. Pojawiają się inne. Chciałabym w innym poście dłużej wypowiedzieć się na temat artykułów zawartych w tej przyjemnej gazetce.
Jak zauważyliście czytam ,,Włoskie buty" Henninga Mankella, ale także pojawiła się lektura szkolna, która przyćmiewa mi trochę Mankella. Troszkę trudno idzie mi lektura ,,Włoskich butów", ale to z braku czasu i dziwnej tematyki książki. Mankell mądre pisze, ale nie można podejść do tej książki tak sobie. Trzeba się w nią zagłębić.

Miłego dnia ; )

Udostępnij:

10 komentarzy:

  1. Z prasą nie jestem na bieżąco. Za to Mankella bardzo lubię. Kompletuję serię o Wallanderze i jeszcze trochę tytułów mi brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o prasę to u mnie nie jest kolorowo. Czytam tylko miesięcznik literacki "Chimera".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za prasą nie nadążam..to nie mam czasu, tu nowy tu nowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też oglądałam sporo seriali, jednak znudziły mi się na tyle, że wolę włączyć kanał informacyjny, a czy go słucham czy nie to druga sprawa ;) Staram się pomimo to jak najmniej oglądać tv :) A Cogito i Perspektywy swego czasu też kupowałam jak uczyłam się do matury... ale kiedy to było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że spodobał Ci się Fanbook. Mam nadzieję, że gazeta będzie się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. seriali nie oglądam od lat, rzadko włączam tv a jeśli już włączam to niemal wyłącznie programy informacyjne, "kolorowe" czasopisma kupuję od czasu do czasu, aby być mniej więcej na bieżąco z trendami (moda, kosmetyki) i to raczej miesięczniki...zaintrygowałaś mnie, że przygotowując się do matury czyta się czasopisma...co Ty masz zamiar zdawać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym zdawać rozszerzony polski i historię. Co do drugiego przedmiotu się zastanawiam, bo mam do wyboru geografię i wos. Polskiego nie muszę rozszerzenia, ale chciałabym ; ) No i poza tym matematyka, angielski, polski podstawa. Za rok maturka.

      Usuń
  7. Powodzenia na maturze :) Fanbook podoba mi się ta gazetka, czekam na kolejny numer.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawił mnie ten Fanbook, widzę, że jestem do tytułu z prasą bo nie miałam pojęcia, że taka gazeta istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, polecam nadrobienie lektury : >

      Usuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com