środa, 14 maja 2014

,,Ekspres do Plymouth" i ,,Gniazdo os"

 

,,Ekspres do Plymouth"

Poirot stara się rozwikłać zagadkę śmierci Florence Carrington. Została ona zamordowana w ekspresie do Plymouth. Była to zamożna kobieta, dziedziczka fortuny. Jej ojciec, Gordon Holiday stara się za wszelką cenę dowiedzieć się kto zamordował jego córkę. Głównymi podejrzanymi są: jej mąż i francuski wielbiciel. Znikają również cenne brylanty denatki. 

,,Gniazdo os"

Poirot spotyka na przyjęciu znajomego, Johna Harrisona i jego narzeczoną, która jest modelką. Narzeczeństwo zaprasza detektywa do siebie na herbatę. W czasie spotkania, Poirot odkrywa, że modelka była zaręczona z pewnym artystą. Ma miejsce wiele dziwnych wydarzeń, a detektyw podejrzewa, że młodym grozi niebezpieczeństwo.




Udostępnij:

7 komentarzy:

  1. widzę, że wiernie śledzisz jego losy. ja wytrwała jestem tylko w oglądaniu Chirurgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno oba odcinki oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serialu, nawet nie wiedziałam o jego istnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam. Jak zawsze oglądało się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty, ale moja mama była by zachwycona bo kocha Poirot'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo płyt z tej serii, ale nawet nie pamiętam, czy tę część oglądałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com