wtorek, 29 października 2013

,,Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam..." cz.4

„Szczęście pomnaża się, kiedy się je dzieli”


„Kto kocha, musi umieć zgubić się i odnaleźć.”


„Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć.”


,,Bóg ukrył piekło w samym sercu raju”


„Cierpimy bo czujemy, że dajemy więcej, niż otrzymujemy w zamian.”


„(...) są w życiu chwile, w których trzeba podjąć ryzyko i dać się ponieść szaleństwu.”


„Moje serce usłyszało, co mówiło jego serce i poczuło się szczęśliwe.”


„Miłość odkrywa się kochając.”



Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com