piątek, 11 października 2013

Witajcie !

                  Uwielbiam literaturę. Potrafię spędzić bardzo dużo czasu w księgarniach i trudno mnie odciągnąć. Lubię kryminały, romanse, a nawet powieści z czasów wiktoriańskich. Może nie mam na swoim koncie wielu przeczytanych książek, ale czytanie sprawia mi ogromną przyjemność. Delektuję się literaturą przede wszystkim w czasie wakacji, gdyż wtedy mam najwięcej czasu. W roku szkolnym niewiele czasu udaje mi się znaleźć na tego rodzaju przyjemność.
                Najchętniej czytam tradycyjne książki, ponieważ nie przepadam w dużym stopniu za audiobookami. Tylko w momencie, gdy trzymam powieść czuję, że naprawdę ją czytam. 


          Moja przygoda z literaturą zaczynała się w szkole podstawowej, ale tak naprawdę rozkwitła w szkole gimnazjalnej. Wtedy zaczytywałam się w powieściach młodzieżowych Małgorzaty Musierowicz. Obecnie cenię i cenić będę tą autorkę.Czytając jej powieści czuję, jakby z wnętrza książki biło ciepło i spokój.  Z niecierpliwością czekam na kolejną powieść ,,Jeżycjady''.  Dzięki książkom M. Musierowicz również spojrzałam inaczej na Poznań. Od momentu przygody z jej twórczością, bardzo chcę odwiedzić to miasto. Jeszcze nie udało mi się spełnić tej zachcianki, ale myślę że wkrótce to się uda. Uważam, że właśnie dzięki niej pokochałam literaturę i zauważyłam jej piękno. Ze wszystkich bohaterów ,,Jeżycjady'', największą sympatią darzę dziadka Borejko. Podoba mi się jego charakter i styl bycia, no i oczywiście to,  że jest molem książkowym i ma doskonałą pamięć. Pozostałych bohaterów też lubię i cenię <3
„Quid sit futurum cras, fuge quaerere! (Co będzie jutro, nie pytaj!)”                                                                                                                Małgorzata Musierowicz ,,Sprężyna"

                         
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com