wtorek, 15 października 2013

,,Najczarniejszy strach" H.Coben

,,Najczarniejszy strach" Harlan Coben.


,,Na Myrona jak grom spada wiadomość, że ma nieślubnego syna, którego istnienia nawet nie podejrzewał. Co więcej, Jeremy choruje na rzadką odmianę białaczki - by go uratować, konieczny jest przeszczep szpiku kostnego. Niestety, jedyny zarejestrowany dawca, niejaki Taylor, przepadł bez śladu. Myron ustala jego prawdziwe nazwisko - Lex. Ale Lex jest nieuchwytny, a podający się za niego człowiek przez telefon każe mu pożegnać się z chłopcem. Powtarza przy tym maniakalnie siej ziarno'. Siej Ziarno to przydomek seryjnego porywacza i mordercy opisanego w serii artykułów przez Stana Gobbsa - dziennikarza, którego media i FBI oskarżyły o fabrykowanie informacji. Są na to niepodważalne dowody. Czy rzekomy zabójca i dawca to jedna i ta sama osoba?'"


Wiem wiem, powinnam czytać kryminały Harlana Cobena z udziałem Myrona Bolitara od początku. Ale niestety jak to ja, nie zwróciłam uwagi na kolejność. Ale to w niczym nie przeszkadza w sumie, bo i tak ciekawie się czyta. Jak to książka Cobena, jest przepełniona napięciem i ciekawością, kto jest winny. Ten kryminał jest z pewnością warty przeczytania, jak chyba wszystkie książki tego autora. 

Historia mnie zdziwiła, bo ja również nie spodziewałam się, ze Myron może mieć nieślubnego syna, a w dodatku ciężko chorego. Z pewnością roztroiło to psychicznie głównego bohatera. Na szczęście zawsze może liczyć na swojego najlepszego przyjaciela Wina. Różnią się od siebie charakterem, ale to w niczym nie przeszkadza. Pomimo to, bardzo dobrze się dogadują i wspierają. To jest wg mnie prawdziwa przyjaźń. Mogą na siebie liczyć w trudnych chwilach. 
Tą książkę H. Cobena oczywiście wypożyczyłam z biblioteki, ale zakupiłam jego trzy książki. Niestety nie udało mi się jeszcze ich przeczytać, ponieważ cały czas wychodzę z założenia, że najpierw czytam te z biblioteki, a później te zakupione. Dlatego na swojej półce mam mnóstwo nieprzeczytanych książek, a stale latam do biblioteki.

Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com