sobota, 19 października 2013

,,Jedyna szansa" H.Coben

,, Jedyna szansa" Harlan Coben.



,,Chirurg plastyczny zostaje postrzelony we własnym domu. Po przebudzeniu w szpitalu dowiaduje się, że jego żona nie żyje, a sześciomiesięczna córka zniknęła. Lekarz płaci okup, którego zażądali porywacze, ale dziecko nie wraca do domu. Śledztwo po 18 miesiącach utyka w martwym punkcie."







To pierwsza książka Harlana Cobena jaką przeczytałam. Pożyczyła mi ją koleżanka z klasy i bardzo mi ją polecała. Muszę przyznać, że strasznie mnie wciagnęła ta książka. Chociaż myślę, że zagadki rozwiązywane przez Myrona Bolitara są ciekawsze. Pomimo to z przyjemnością sięgam również po książki bez jego udziału. 

,,Jedyna szansa'' jest poruszającym dziełem, trzymającym w napięciu do końca. Nie spodziewałam się rozwiązania sprawy i gdy wyszła na jaw cała prawda to nie mogłam uwierzyć. Nie czytałam wszystkich książek autora, ale skoro tak napisał ten utwór to nie dziwię się, że większość, czy nawet wszystkie jego kryminały są na listach bestsellerów. 
Oczywiście rozwiązania Wam nie zdradzę. 
Serdecznie polecam jego książki : )
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com