poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Moja biblioteczka : )

Jakiś czas temu napisałam, że udostępnię zdjęcia mojego kochanego zbioru literatury : )
I oto nastał dzień, w którym to ukazuję biblioteczkę w całej okazałości.

Na pierwszym zdjęciu są same kryminały autorstwa Agathy Christie, a na  początku jej autobiografia. Z tej półeczki przeczytałam tylko ,,Noc w bibliotece", a kilka przeczytam jeszcze w tym roku. Mam szczególną ochotę na ,,Autobiografię" i kilka innych ; > 



Na drugiej półeczce również znajdują się przede wszystkim kryminały. Od lewej: Hakana Nessera, Jo Nesbo, Ireny Matuszkiewicz, Macdonalda, Raymonda Chandlera. Pojawiła się także książka Dana Browna, dwie Henninga Mankella. Jest jedna Stephena Kinga i trzy Harlana Cobena :) Na książeczkach leży książka Sławomira Kopra ,,Wpływowe kobiety drugiej Rzeczypospolitej".


Na trzeciej półce są romanse i książki obyczajowe. Pojawiają się dzieła Jane Austen, Nory Roberts. Jest również książka Emily Giffin, Pawlikowskiej, Matuszkiewicz, Evansa : >


Na kolejnej półce znajduje się ,,Jeżycjada" M.Musierowicz, ,,Trzy metry nad niebem" ,,Tylko Ciebie Chcę" ,,Jeden dzień. Jest kilka dzieł Sparksa, Katarzyny Grocholi, Joanny Chmielewskiej. Nawet pojawił się Wojciech Cejrowski : >
 Niżej znajdują się same lektury : )



A oto biblioteczka w całej okazałości:


Udostępnij:

9 komentarzy:

  1. Wspaniałą masz biblioteczkę, gratuluje! Ja również planuję pokazać swoją, ale muszę najpierw zrobić porządek na półkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niezła ta biblioteczka, ale ja swoich książek bym tam nie upchnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo, dużo dobrego masz na swoich półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ciekawych tytułów a i widok uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja powieści Christie i klasyki miła dla oka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki porządek! :) U mnie to jest bałagan straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co, ja też jestem dumna z mojej biblioteczki :) to jedyne przedmioty, do których jestem przywiązana i przez które jestem totalnie aspołeczna: nie lubię pożyczać książek na przykład :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com