czwartek, 3 kwietnia 2014

LBA

Bardzo dziękuję za nominację : ) Sama nie nominuję nikogo, ale utworzę kilka pytań, na które może odpowiedzieć każdy, kto odwiedzi mój blog : D

1. Najdziwniejsza rzecz, która mi się przydarzyła.

Jak byłam mała to robiło się różne śmieszne rzeczy. No i pewnego dnia wybrałam się ze swoją przyjaciółką na pole i znalazłam ślimaka. Tak wyszło, że w jednej dłoni miałam ślimaka, a w drugiej kanapkę. No i zamiast kanapkę to polizałam ślimaka. To chyba najdziwniejsza rzecz jaka mi się przydarzyła.


2. Wiemy jak jest 'na pieska', a czy ktoś wie jak jest 'na kota'?

Heh dobre pytanie : )

3. Kiedy ostatnio myłaś/myłeś zęby lewą ręką?

Myję zęby szczoteczką, nie ręką :D

4. Czy jesz banany razem ze skórką?

Oczywiście, że nie heh :D

5. Opisz swoje życie seksualne tytułem książki.

,,Siódme niebo"

6. Numer konta i pin.

hahah OK :D

7. Jutro wyłączają internet na zawsze. Co robisz? 

Gromadzę zapasy książek do czytania.

8. Co byś powiedział/powiedziała do swojej ulubionej autorki?

Mam ulubionego autora nie autorkę. A powiedziałabym mu, aby pisał więcej świetnych książek.

9. Dlaczego odpowiadasz na te pytania? :P

Bo tak, bo lubię : )

Muszę przyznać, że pytania ciekawe hih :D

Moje pytania będą krótkie. A oto one:

1. Ulubiona książka.
2. Ulubiony film.
3. Ulubiony autor/autorka/autorzy/autorki książek.
4. Czym się kierujesz wybierając książkę do czytania?
5. Częściej kupujesz czy wypożyczasz książki? 
6. Jesteś uzależniony/-a od Internetu? 
7. Czytałaś taką książkę, którą poleciłbyś/-a każdemu ?
8.Jak długo prowadzisz bloga?
9. Po jakie książki najczęściej sięgasz ? ( tematyka ).


Ciekawa jestem waszych odpowiedzi :> 

Udostępnij:

2 komentarze:

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com