czwartek, 14 sierpnia 2014

,,Sprawa włoskiego arystokraty" i ,,Bombonierka"

 

,,Sprawa włoskiego arystokraty"

Przyjaciel Hastinga dostaje niepokojącą wiadomość o swoim pacjencie, hrabim Foscantim. Później on ginie. W między czasie Hastings kupuje włoski samochód, a panna Lemon ma nową sympatię i przedstawia ją Poirotowi. Pan Graves pracował u Foscantiego. Poirot rozwiązuje zagadkę : > 



,,Bombonierka"

Poirot wybiera się z inspektorem Jappem do Brukseli. Inspektor ma odebrać tam nagrodę od belgijskiego rządu. Dla Poirota to powrót do rodzinnych stron, a więc bardzo emocjonująca wyprawa. To tam zaczynał swoja karierę jako policjant. W czasie tej podróży Poirot opowiada Jappowi o zagadce jaką miał do rozwiązania w tamtych czasach. Pewna kobieta poprosiła go o dodatkowe śledztwo w sprawie śmieci młodego polityka. Uważała, że został on otruty.


Udostępnij:

1 komentarz:

  1. Nie oglądałam nigdy filmów z Poirotem, ani książek nie czytałam. Jakoś mnie nie ciągnie do tego :)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com