piątek, 29 sierpnia 2014

Ranking stosika nr 13


1) ,,Rendez-vous ze śmiercią" Agatha Christie.
2) ,,Nigdy w życiu" Katarzyna Grochola.
3) ,,Czarny piątek" Alex Kava.
4) ,,Chłopiec w pasiastej piżamie" John Boyne.

Trudno było mi utworzyć ranking tego stosika, bo wszystkie książki bardzo mi się podobały. Agathę Christie ubóstwiam. Alex Kava bardzo dobrze tworzy thrillery. Katarzynę Grocholę uwielbiam za wyborne poczucie humoru. ,,Chłopiec w pasiastej piżamie" to smutna książka, ale ciekawa. Przykro było mi postawić ją na ostatnim miejscu, ale co mi tam. Tak się też zdarza :>
Udostępnij:

5 komentarzy:

  1. Mnie również ciężko się opiniuje książki, zwłaszcza różne gatunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko porównać tak różne książki. Dlatego zawsze mnie zadziwiają listy bestsellerów, gdzie obok literatury pięknej są jakieś czytadła, poradniki czy książki kucharskie. No bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Jak już się tworzy listy bestsellerów to powinno się do tego inaczej podchodzić, a nie tworzyć zbieraninę różnych gatunków : )

      Usuń
  3. Ja właśnie wypożyczyłam następną książkę Alex Kavy - "Płomienie śmierci", lubię jej książki.
    "Chłopca w pasiastej piżamie" oglądałam, książki nie poznałam, za to przeczytałam inną jego powieść - "Spóźnione wyznania", która bardzo mi się podobała. Dwóch pozostałych nie czytałam.

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com