środa, 6 listopada 2013

Programy o książkach z udziałem Doroty Wellman

Lubię oglądać programy o książkach i czytać o książkach. 

Poniżej zamieściłam link do już nie emitowanego programu telewizyjnego. Jego odcinki można było oglądać w ,,TVN Style". Pamiętam, że wtedy czasem je oglądałam, ale nie interesowało mnie to. Jakiś czas temu natknęłam się na ten program w internecie, gdy przeglądałam co mogę sobie obejrzeć. 

Zaczęłam sobie oglądać te odcinki, ale nie wszystkie. Oglądałam tylko te, które mnie zainteresowały w jakiś sposób. Zapisywałam sobie autorów i tytuły, na które w przyszłości chciałam zwrócić uwagę. To dzięki Dorocie Wellman zwróciłam uwagę na Stiega Larrsona ( post o ,,Millenium" na pewno kiedyś się ukaże ), a także na ,,Merde! rok w Paryżu", czyli pierwszą powieść Stephena Clarka o francuzach ( o tej książce także ukaże się post ).

http://tvnplayer.pl/szukaj,1.html?query=czytam+bo+lubi%C4%99+


Pani Dorota stworzyła także inny program. Prowadziła go z Karoliną Korwin-Piotrowską. Tamten program uważam za ciekawszy niż ten. Natomiast lubię go, bo jest po części o książkach.

http://tvnplayer.pl/programy-online/kino-kanapa-ksiazki-odcinki,169/




"Kino, kanapa, książki" to program, gdzie dwie prowadzące - Karolina Korwin-


Piotrowska i Dorota Wellman, starają się przybliżyć widzom dzieła, z którymi powinni się 

zapoznać. 

Program jest połączeniem dwóch innych produkcji: "W kinie i na kanapie" oraz "Czytam, 

bo lubię". Prowadzące sprawiedliwie podzieliły się obowiązkami. Karolina Korwin-

Piotrowska opowiada o filmach, które warto zobaczyć. Natomiast specjalistka od 

książek, Dorota Wellman, recenzuje najlepsze książkowe publikacje."



Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com