czwartek, 7 listopada 2013

Piękne miejsca do czytania - zapowiedź

Co jakiś czas będę wstawiała znalezione w internecie piękne scenerie, gdzie można odprężyć się z powieścią. Pisałam już wcześniej, że lubię spędzać czas w księgarniach, dlatego też planuję pokazać, gdzie znajdują się cudowne zbiory książek. Posty tego typu będą różnorodne. Zawierać będą m.in. piękne biblioteki; księgarnie; krajobrazy i miejsca gdzie można poczytać. Nie będę wstawiała tylko książek, które mnie zainteresowały, ale wszystko to co ma z nimi związek. Mam nadzieje, że będzie to ciekawe i z przyjemnością będzie oglądać takie zdjęcia.






...bo najlepiej czyta się wśród książek <3

Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com