wtorek, 12 listopada 2013

D.Brown

 ,,Cyfrowa twierdza" Dan Brown.



,,Błyskotliwy technothriller. NSA konstruuje potężny superkomputer, pozwalający złamać każdy szyfr metodą brutalnego ataku. Dzięki niemu amerykański wywiad może czytać komunikaty przesyłane przez terrorystów i szpiegów, oraz udaremniać ich plany. Genialnemu japońskiemu kryptologowi udaje się stworzyć nie dający się złamać szyfr nazwany Cyfrową Twierdzą. Grozi, że przekaże go do publicznego użytku. Susan Fletcher, piękna matematyczka pracująca dla NSA, prowadzi dramatyczny wyścig z czasem, by ocalić agencję, zdemaskować zdrajcę w jej szeregach i odkryć szczegóły planu, którego celem jest zniszczenie banku danych wywiadowczych USA. Stawką jest jej życie... i życie mężczyzny, którego kocha."

Jedyna książka Dana Browna jaką przeczytałam do tej pory i na pewno nie ostatnia. 
Bardzo wciągająca. Potrafi tak zaciekawić, że nie można się od niej oderwać. Pochłonęłam ją w dwa dni.
 Czytałam ją w czasie cudownego wypadu nad morze i to dodawało uroku lekturze. Kocham czytać na plaży. Plaża, morze, książka i ja :D
Pomimo to, że nie lubię książek z udziałem maszyn, o których nie mam pojęcia, ta mi się podobała : )

Zaskakujące zakończenie !
Szczerze polecam ! ; )

Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com