poniedziałek, 4 listopada 2013

Filmy o książkach

Filmy o książkach znalezione na youtube.pl

Bardzo lubię słuchać o książkach i oglądać je. Tutaj akurat przedstawię znalezione przeze mnie ciekawe filmiki. Ta pani, z zawodu bibliotekarka ciekawie opowiada o książkach. 

Omawia je, tłumaczy dlaczego ją zaciekawiły z naturalną pasją do literatury. Myślę, że jeśli ktoś, dziwnym trafem, nagle nie wie co czytać to powinien zwrócić uwagę ta filmiki tego typu.




W najbliższym czasie zamieszczę bardzo ciekawe programy o książkach, których nie ma już na antenie, ale można je zobaczyć w internecie ; )
Udostępnij:

2 komentarze:

  1. Na zagranicznych blogach widziałam, że dość popularne jest tworzenie trailerów do książek. Niektóre są naprawdę świetnie zrobione. Może moglibyśmy przenieść to na polski grunt ;-).

    Zastanawiałam się nad nagrywaniem wersji audio moich recenzji. Myślisz, że miałoby to sens? Tak szczerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to ciekawy pomysł. Z pewnością może to poniekąd lepiej zachęcić innych do lektury : )

      Usuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com