sobota, 1 marca 2014

,,Pięć małych świnek"




Lucy Crale zwraca się z prośbą do Poirota o to, aby rozwiązał zagadkę sprzed 14 lat. Jej mama została powieszona za zamordowanie swojego męża, a ojca Lucy, Amysa. Amys był malarzem i miał romans z młodą kobietą, która poprosiła go o portret. Została skazana żona artysty. Lucy otrzymała list od matki, w którym tłumaczy, iż to nie ona zamordowała jej ojca. Pragnie na nowo rozwiązać zagadkę śmierci Amysa. Rozwiązanie jest zaskakujące, a może nie...? :)

Podejrzanymi są:
  • Philip Blake – najlepszy przyjaciel ofiary.
  • Meredith Blake – brat Philipa, zielarz.
  • Elsa Greer – kochanka artysty, dla której chciał rozwieść się z żoną, była również jego modelką, pozującą do obrazów.
  • Angela Warren – znacznie młodsza siostra Caroline, z powodu wieku traktowana niemal jak córka Crale'ów.
  • Panna Williams – guwernantka, nauczycielka Angeli.

www.alekinoplus.pl
Udostępnij:

7 komentarzy:

  1. Do książek Agathy nie trzeba mnie namawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam. Ciekawe kto to?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach ;) I książkę i film.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kiedyś namiętnie Agatę Christie- zawsze wciągały mnie jej kryminały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ktoś kiedyś mi opowiadał o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem, kto zabił, gdyż oglądałam film. Ale książkę chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com