"Archiwa FBI to dla mnie ogromna inspiracja". Spotkanie z Aleksandrą
Świderską
-
O burzowym Wrocławiu, o życiu w zgodzie ze sobą, o trudnej miłości, o tym,
czy po burzy zawsze wychodzi słońce, o podtytułach w seriach i o tworzeniu
...
1 godzinę temu
Jeszcze nigdy nie czytalam książek Grocholi? Są warte przeczytania?
OdpowiedzUsuńLekkie i przyjemne :)
UsuńCzytałam tylko ,,Upoważnienie do szczęścia" i nawet mi się podobała. Ale słyszałam, że inne książki jej pióra są lepsze :)
Usuń,,Upoważnienie do szczęścia" to zbiór krótkich opowiadań o miłości.
"Heban" czytałam niedawno, ale jeszcze o nim nie napisałam. Ciekawy, interesujący, ale jego "Cesarza" nic nie przebije :)
OdpowiedzUsuńAch, a Nałkowską uwielbiam.
OdpowiedzUsuńHeban! Koniecznie czytaj jak najszybciej, bo naprawdę warto!
OdpowiedzUsuń"Zwycięzca jest sam " chcę przeczytać , jest w moich planach - tylko muszę dorwać go w bibliotece , a to nie takie proste .. ;)
OdpowiedzUsuńhttp://czytaniemoimhobby.blog.pl/
,,Heban" to wspaniała książka, szczerze polecam Ci jej lekturę. ,,Granica" to jedyna lektura szkolna, za którą nie przepadam. Uważam ją za pospolity romans z kilkoma chwytliwymi cytatami. ,,Cudzoziemka" początkowo jest niesamowicie irytująca, głównie za sprawą głównej bohaterki, ale wraz z upływem stron jest coraz lepiej. Pozostałych książek nie czytałam, więc z niecierpliwością czekam na ich recenzje.
OdpowiedzUsuńprzyjemnej lektury:)
OdpowiedzUsuń