niedziela, 7 sierpnia 2016

Książki książkami, ale co się dzieje w świecie kina?

Co my tu mamy ciekawego?

Już chwilę temu do kin trafił film ,,Jason Bourne"


Premiera miała miejsce 29 lipca. Miałam okazje wybrać się na ten film, więc prawdopodobnie coś napiszę na ten temat. Ale już dziś mogę wyznać, że będą to pozytywne wrażenia.


Kolejnym filmem, który przykuł moją uwagę to:
 

W kinach pojawi się dopiero 16 września. Moja recenzja dotycząca książki nie była emocjonująca, ale i tak mam ochotę obejrzeć ten film. A oto i recenzja -> przeczytaj mnie. Wcześniej mam zamiar przeczytać ,,W pogoni za rozumem", ale nie wiem czy uda mi się przeczytać ,,Szalejąc za facetem". No cóż... zobaczymy :)
A o czym jest film? -> klik


Ciekawy może też okazać się film ,,Złe mamuśki". Wydaje mi się, że będzie to komedia, która za zadanie ma rozweselić widza, więc nie oczekuję nie wiadomo czego. Taki film nadaje się idealnie na lato. Premiera już odbyła się 5 sierpnia :) 


Dodatkowo można również skorzystać na swojej pasji. W kinach ,,Cinema City" jest możliwość zyskania nagród poprzez kody umieszczone na biletach. Jest to ciekawa opcja dla kinomaniaków. Więcej informacji -> klik

Pozdrawiam :)
Udostępnij:

1 komentarz:

  1. Byłam na Bournie i polecam :) Na złe mamuśki też się wybieram :) A Bridget to nigdy nie była moją ulubienicą, więc ją odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com