niedziela, 17 sierpnia 2014

,,Step up 2"


fot. filmweb.pl

Widziałam już ten film jakiś czas temu i bardzo mi się spodobał. Jest kilka części ,,step up", ale ta właśnie część najbardziej przypadła mi do gustu. Jak oglądam ten film to od razu tańczyć mi się chce. Andy wychowuje przyjaciółka jej zmarłej matki. Tej kobiecie nie podoba się, że ona wagaruje i tańczy z podejrzanymi osobami. Zostaje wysłana do Akademii sztuki, gdzie z początku nie może się odnaleźć. W końcu wyrzucają ją z grupy, w której tańczyła. Ale za to w Akademii spotyka ciekawe osoby, z którymi się zaprzyjaźnia. To nowe doświadczenia zmienia ją, na lepsze. Razem z nowymi znajomymi twoją grupę taneczną. Świetnie tańczą. A może nawet między Andy a przystojnym Chasem będzie coś więcej ? : >
Uwielbiam Roberta Hoffmana.


Polecam :> 

Udostępnij:

2 komentarze:

  1. Mi się podobała bardziej pierwsza część, była cudowna! Druga trochę gorsza, cle też ciekawa.

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część mi się podobała ze względu na Tatuma ;) Tak czy inaczej kolejne części Step up to przyjemna rozrywka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com