piątek, 7 marca 2014

,,Prawo zemsty"

www.filmweb.pl
Już jakiś czas temu oglądałam ten film i postanowiłam przypomnieć sobie co tam się wgl działo. Byłam pod ogromnym wrażeniem, gdyż czasem lubię obejrzeć sobie film, w którym bardzo dużo się dzieje. Jak sam tytuł wskazuje, nie jest to komedia romantyczna, a jak wiadomo ja uwielbiam romanse. No, ale czasem można obejrzeć coś innego. Film zawiera brutalne sceny, obrzydliwie, a praktycznie jest tylko jeden taki moment. Ale może zacznę od treści filmu, bo nie wiadomo o czym dokładnie piszę. 
A więc, film zaczyna się w chwili, gdy do spokojną, przepełnioną miłością rodzinę napada dwóch mężczyzn. W domu było obecne małżeństwo i ich córeczka już w wieku mniej więcej szkolnym. Otóż ci mężczyźni mordują z zimną krwią żonę i córkę na oczach głowy rodziny. Ów ojciec i mąż nie jest w stanie nic zrobić, gdyż ma związane ręce. Nie ma wpływu na sytuacje, która rozgrywa się w jego domu. 
Clyde Shelton ( ten który przeżył; ojciec i mąż ) stara się, aby winowajcy poszli za kratki. Widział ich twarze, a więc jest o wiele łatwiej. Jest proces, ale zbrodniarze dostają niewielki wyrok. Jak dobrze pamiętam to jedyne 10 lat.
Mija 10 lat. Clyde nie pogodził się z utratą rodziny i kieruje nim żądza zemsty. Chce zemścić się na ludziach, którzy pozbawili go najcenniejszych osób jego życia. Główny morderca zostaje zamordowany w brutalny sposób, poćwiartowany na kilkadziesiąt kawałków. Jest odcięta głowa, ręce, nogi, a nawet jego intymne części ciała. A wszystko to zostaje nagrane, a film zostaje wysłany do domu prokuratora. Clyde zostaje złapany, ale nie jest głupi. Wie co mówi i jest bardziej sprytny od władzy. 
To nie jedyne morderstwo...
Clyde siedzi w więzieniu, a dochodzi do kolejnych morderstw...

Jeśli macie ochotę obejrzeć naprawdę dobry film, pełen świetnych efektów, świetnej gry aktorskiej, zaskakującym zakończeniem to z czystym sumieniem polecam. 
,,Prawo zemsty" to film, który można obejrzeć, a na koniec powiedzieć: Warto było.

Nie ukrywam, że początkowo podobał mi się aktor, bo jest przystojny i zauważyłam również, że gra w bardzo dobrych filmach. A mianowicie ,,Brzydka prawda" ( komedia romantyczna ) i ,,Godziny strachu" ( film pełen napięcia ).
O tych filmach z pewnością napiszę posty, bo bardzo mi się podobały :)


Udostępnij:

7 komentarzy:

  1. I ja nie widziałam tego filmu. Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie efekty, o których piszesz. Z chęcią obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem lubię takie filmy, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego jeszcze nie obejrzałam tego filmu ? Zaraz się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby widziałam film, ale średnio go pamietam, choć oceniłam wysoko, bo 7/10 (aż sprawdziłam na Filmwebie).

    Uzupełniam linki do wyzwania, podaj mi proszę jakie tytuły mam poprawić, tzn. dodać punkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo Butler gra, w takim razie muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam filmu, ale Butlera kojarzę z PS Kocham Cię ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com