sobota, 15 marca 2014

Myśli Bosmansa

Utworzyłam któregoś dnia post o książeczce Phila Bosmansa ,,Szczęście na cały rok". Postanowiłam tworzyć raz na tydzień post z mądrymi słowami przeznaczonymi na każdy dzień w roku. 
A oto mądre słowa dotyczące tygodnia, który już się praktycznie skończył. 

,,Nieszczęściem technokraty jest przekonanie, 
że wszystko co może powstać za pomocą techniki, 
powstać musi."

,,Ludzie przez całe stulecia
tak bardzo nadużywali imienia Boga,
że wielu już go nie chce słyszeć."

,,Bogate kraje zachowują się tak,
jak gdyby bogactwo tej ziemi
było ich prywatną własnością."

,,Na cóż zda się nasze bogactwo,
kiedy i tak odejdziemy
z tego świat bez niego?"

,,W społeczeństwie
praktykującym egoizm i chciwość,
zawsze będzie słyszane wołanie o pomoc
dla biednych i słabych."

,,Krzyż który weźmiesz na siebie,
po drodze się zgubi.
Krzyż, którego nie przyjmiesz,
będzie ci leżał w poprzek każdej drogi."

,,Moje serce może być jak małe niebo,
ale piekło też można w nim urządzić."
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com