poniedziałek, 3 lipca 2017

,,Nieprzygotowani" - hit na yt


   Całkiem niedawno rozpoczęłam oglądanie ,,Nieprzygotowanych" w Internecie. Już pierwszy odcinek zaciekawił mnie do tego stopnia, że musiałam włączyć kolejny. W mgnieniu oka obejrzałam zaległe odcinki i z każdym tygodniem wyczekiwałam następnego. Serial opowiada o losach przyjaciół, których dotykają różne życiowe perypetie. Natomiast zauważyłam, że w wielu serialach w telewizji zbyt dużo jest dramatyzmu i problemów. Problemy są obecne w codziennym życiu, ale w serialach jest już tego przesyt. Dlatego też, jakiś czas temu zaprzestałam oglądania telewizji. Człowiek chce się odstresować, a tu same dramaty. Wydaje się, że pozostaje tylko książka. Aczkolwiek znalazłam coś innego co pomaga się ,,rozerwać". W ,,nieprzygotowanych" nie brakuje trosk, ale też nie brakuje uśmiechu i zabawy. Ona dominuje. Chcesz się pośmiać? Włącz ,,nieprzygotowanych" -> Pierwszy odcinek nieprzygotowanych

W serialu przedstawione są troski młodzieżowe. Z czym boryka się młodzież i jak odbiera pewne sprawy. Przeżywają rozterki miłosne, ale również rodzinne. Znajdziecie tu wiecznie marudzącego Berkowskiego, kujonkę Agatę, Grubego, mięsniaka Huberta no i Mariolkę. Ale nie tylko. W serialu pojawiają się postacie znane z innych kanałów na yt, tacy jak Mietczyński czy Abstrahuje. W końcu ilość subskrybcji i wyświetleń o czymś świadczy :)

Polecam
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com