sobota, 12 października 2013

Panna Marple

          Nie zawsze udaje mi się znaleźć ciekawy cytat w Piśmie Świętym, ale dzięki Pannie Marple jeden znalazłam. Przytoczyła go w odcinku ,,Nemezis''. Przyznam, że bardzo wciągający i interesujący, oczywiście odcinek. Zagadka, którą rozwiązywała ta czarująca i przemiła staruszka wcale nie była łatwa. Z resztą, ona zawsze ma trudne sprawy do rozwikłania. Podoba mi się w niej ta mądrość i energiczność. Potrafi nawet wkurzyć, tak jak denerwowała nachalnością w najnowszym zekranizowanym odcinku. Wczoraj była jego premiera na ,,ale kino''. Mianowicie odcinek ,,Karaibska tajemnica''. Oczywiście gorąco polecam. Kto nie zobaczył a jest miłośnikiem ciekawych kryminałów to zdecydowanie powinien obejrzeć.

Księga Amosa 5,24

,,Niech sprawiedliwość wystąpi jak woda z brzegów
i prawość niech się wyleje jak nie wysychający potok!".


Jak na razie znalazłam tylko odcinki Poirota w internecie.
http://www.kinomaniak.tv/seriale/poirot

Z uwagi na to, że jestem ogromną miłośniczką kryminałów wg prozy Agathy Christie zakupiłam ekranizacje ze strony internetowej.
http://www.amercom.com.pl/

Gorąco polecam : )
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo byłoby mi miło gdybyś po przeczytaniu mojego posta napisał/-ła komentarz : )
Na pewno odwiedzę również twój blog. Pozdrawiam : >

Copyright © Książkowy i filmowy zawrót głowy | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com